گروه آموزشی فیزیک استان هرمزگان

اخبار و اطلاعیه های گروه آموزشی فیزیک استان هرمزگان را از این وبلاگ دنبال کنید

گروه آموزشی فیزیک استان هرمزگان

اخبار و اطلاعیه های گروه آموزشی فیزیک استان هرمزگان را از این وبلاگ دنبال کنید

نتیجه جشنواره طراحی سوال برتر فیزیک مرحله استانی

داوری مرحله استانی این مسابقه در سه شنبه بتاریخ ۱۹/۱۲/۹۱ در محل پژوهشکده تعلیم و تربیت بندرعباس برگزار میگردد. داوری تخصصی با حضور سه داور (آقای حسین قنبری / خانمها: فروغ محمدیان و مرضیه رستمی) به انجام رسید.

 

 

جهت اطلاع همکاران عزیز اسامی نفرات برتر بشرح زیر است:  

1- خانم مرضیه رستمی قشمی             رتبه اول                     ناحیه2 بندرعباس  

2- خانم کبری رضایی گشوئیه             رتبه دوم                     ناحیه۱ بندرعباس  

3-خانم شراره فخاری                        رتبه سوم                        منطقه کیش

نظرات 1 + ارسال نظر
الهه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام.. خسته نباشید
من امروز امتحان فیزیک داشتم...فقط مسئله هارو که حل میکردم توی محاسبات ریاضی اشتباه کردم..بعضی از دبیر ها نمره کم میکنند بعضی ها ی دیگه هم کم نمیکنند...مسئله ام را که حل کردم تمام محاسباتم درست بود و حتی فرمول را هم درست نوشته بودم ولی فقط محاسباتم غلط بود...در اصل برای امتحان نوبت دوم بخشنامه شده که دبیر ها کم بکنن یا نه؟

الان از من نمره کم میشه؟؟...ممنون میشم اگه جواب بدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد