گروه آموزشی فیزیک استان هرمزگان

اخبار و اطلاعیه های گروه آموزشی فیزیک استان هرمزگان را از این وبلاگ دنبال کنید

گروه آموزشی فیزیک استان هرمزگان

اخبار و اطلاعیه های گروه آموزشی فیزیک استان هرمزگان را از این وبلاگ دنبال کنید

فراخوان طراحی محتوای الکترونیکی با هدف یادگیری بهتر درس فیزیک 3 و آزمایشگاه رشته ریاضی و فیزیک


گروه فیزیک استان در راستای برنامه عملیاتی دبیرخانه در نظر دارد مسابقه طراحی محتوای الکترونیکی بل هدف یادگیری بهتر فیزیک سال سوم رشته ریاضی متوسطه دوم برگزار نماید.

لذا همکاران محترم آثار خود را با توجه به تقسیم بندی انجام شده توسط دبیرخانه از صفحه ۱۸۸ تا  ۱۹۲  (از ابتدای خود القایی تا ابتدای محاسبه ضریب خود القایی سیملوله) تا تاریخ ۲۰/۱۰/۱۳۹۲ به گروه فیزیک استان ارسال نمایند.

ضمنا از آثار برتر تقدیر به عمل می آید.

لازم به ذکر است آثار ارسالی به صورت powerpoint نباشد.

اصلاحیه مربوط فیزیک 2

به اطلاع کلیه همکارانی که فیزیک ۲ رشته تجربی و ریاضی تدریس دارند میرساند که در صفحه ۳۳ مثال ۲-۵  روی نمودار به جای سرعت به اشتباه مکان نوشته شده است. 

پرسشنامه تحلیل کتاب درسی فیزیک 1 و ازمایشگاه

با توجه به برنامه عملیاتی دبیرخانه راهبری درس فیزیک در تحلیل محتوای کتاب درسی دوره دبیرستان گروه فیزیک استان اقدام به تهیه پرسشنامه ای بدین منظور نموده است خواهشمند است  سرگروههای مناطق  آن را در اختیار دبیران مربوطه قرار داده و سپس پاسخ ها را جمع بندی و به این گروه ارسال کنید


پرسشنامه


پست الکترونیکی گروه:h.physics@chmail.ir

اصلاحیه کتاب درسی

اصلاحیه مربوط به کتاب فیزیک 1

بر اساس سوالات متعدد بسیاری از همکاران مبنی بر ماهیت کلمه " بامو " که در فصل اول کتاب فیزیک 1 بخش پیلهای سوختی مطرح شده است، به اطلاع کلیه همکارانی که پایه اول را تدریس می نمایند می رساند ، طی مکاتبه ای که با یکی از مولفان کتاب فیزیک 1 انجام شده است، کلمه مورد نظر (بامو ) اشتباه تایپی بوده و کلمه اصلی آن باتری می باشد.

به نقل از گروه فیزیک استان مرکزی